Tuesday, July 03, 2012

GUNTING AJE DULU..JAHIT NYA BILA?

Lately ni saya banyak melayan baby sbb dia da pandai main dan dah pandai nak bermanja (a.k.a nak beriba..huhu) tp saya tak lepaskan mane2 masa yg terluang. Saya dah mula gunting kain tuk wat baju raya my both girls and surprisingly saya da boleh ukur & gunting sendiri baju kurung pahang tuk saya. ikut pattern baju beli siap taklama dulu..ehehe..tp xsempat nakgi hantar jahit tepi lagi.

Saya juga ada potong satu dress tuk baby Hanaa, kain sama dgn baju kurung kakak tasnim. Ingat nakwat baju kurung gak tuk baby, tp takut panas plak..lagipun masa raya nanti dia baru 3 bulan..ehehe..

Harini da 47 hari, rasa cuak plak nakmasuk 2 bulan, nanti 3 bulan nanti da abis cuti..uwaaaaaaaaa... bila la akan tiba lagi nak bercuti 3 bulan ni.. entah kunjung tiba ke tak..ehehe..

ni yg dress baby..yg baju kurung lupa plak nak amik gambar..tunggu siap nanti yer..


3 comments:

NoEn said...

cantik kainnya...tak sabar nk tgk hasilnya ;)

Unknown said...

pattern sendiri draw dari baju siap..tatau jadi ke tak..huhu..kita ada tengok blog awak tadi..jeles sangat awak jahit mcm2 pattern..

Kak Aya said...

untung kalau pandai menjahit mcm Tini ni...

Related Posts with Thumbnails