Monday, June 25, 2012

JATUH CINTA

Alhamdulillah sehari dua lagi Hanaa cukup umur 40 hari..masa cucuk sebulan haritu alhamdulillah berat gegurl da 3.8kg, almost 1kg naik dari dilahirkan. Hopefully baby akan terus menyusu dengan jayanya susu mama ni sampailah naik berat dgn cemerlang..saya mmg target nak susukan until 2 yrs, tp kalo dapat first 6 months ni pun mmg syukur sgt2.

Cakap pasal jatuh cinta ni, saya rasa saya da jatuh cinta duduk di rumah sebagai suri rumah sepenuh masa. Honestly, looking forward the next day tuk wat keje rumah. Penat mmg penat, kadang2 rasa nak bergilir2 dgn org tuk pegang baby especially time dia tanak tido kan. Tp managed to go thru day by day. Saya jenis takbiasa tidur siang, so bila anak tidur pun saya takleh tidur, kalau terlelap pun paling lama 10 minit. So, that's why malam tu terus tumbang..ehehe.. standby baby bangun nyusu malam2, 3-5 times kot. Biasalah BF ni dia cepat lena & lelap padahal lom kenyang lagi..

Alhamdulillah, both kakak Tasnim & Abg Fahmi give a good cooperation, walaupun kadang2 kena jerit gak baru nak dengar. Tp so far diorang happy dgn baby baru. Hari2 mesti 1-2 kali diorang nak riba. Yang terharunya, everytime sblm riba both akan baca bismillahirrahmaanirrahim. Sweet je.

Ok, till then, nanti nak share few other posts later.

No comments:

Related Posts with Thumbnails