Wednesday, June 02, 2010

5 RIBU BAGS? **PENGSAN**

Still blurr. Ptg tadi dapat call from a food company. One of her staff beli bag dari saya, and she recommended to their marketing department. So this lady called me tanya nak tempah bag as a free gift of their products, 5 ribu pieces. Rupanya dia tatau yg saya ni fulltime worker, 5% part time sewist...blom tau lagi saya ada sepasang anak yg masih kecil dan lasak ni..huhu~~saya da tolak, actually rugi sbb dia kata tuk export market gak..takperla maybe ada rezeki lain..saya tanak berjanji nanti takmampu wat..longgar mesin buruk saya tu..ehehe..anyway, terima kasih sbb offer tadi Cik A****A

8 comments:

Aimi Craft said...

wah..murah rezeki akak...=)good luck..

norem said...

wah, kalau dapat siapkan 5 ribu bag tu, tanpa pekerja mmg superwoman

mrs sweet lola said...

fuh 5ribu.terduduk.

Unknown said...

Aimi:Thanks..rezeki anak2 lah..tp akak da tolak sbb takmampu
Norem:mmg taksuperwoman..huhu~~
Mrs Narchotique:berpinar2 mata masa tu..dgn confidently tolak..huhu~~

Tasbih Alam said...

Salam,

Adapun tujuan saya adalah untuk membina rangkaian blogger..
Sekian lama saya mempelajari bagaimana membina blog.. kini sudah sampai masa saya membina rangkaian bersama rakan-rakan blogger hebat yang lain, serta mempelajari lebih banyak untuk menjadi blogger hebat seperti anda..
Di harap kita akan dapat saling mengunjungi antara satu sama lain bagi mengeratkan lagi persaudaraan serta mendapat menafaat daripadanya.. insya Allah

Sesungguhnya hujung jari yang menekan papan kekunci pada keyboard adalah lebih tajam dari mata pedang..

wassalam...
http://tasbih-alam.blogspot.com

siti said...

hi tini.huh...kui2..aii...terduduk mesin tini, bukan tini jek terduduk.aper2pun tahniah dpt kepercayaan drpd mereka.

mrs sweet lola said...

tp kalo la tini buat gak order tu kaya mak hui hui hui.

Unknown said...

kaya mmg kaya..tpi mata berpinar2 dulu kot..ehehe..tak berani lagi nak sub2 ni..hehe

Related Posts with Thumbnails